עזרה למערכת ספקי ביטוח בריאות מושלם


מסך כניסה למערכת

  1. במסך הכניסה למערכת יש להקליד בשדה "שם משתמש" את שם המשתמש כפי שהתקבל מ'כללית מושלם'
  2. בשדה "סיסמה" יש להקליד את הסיסמה. חובה להקפיד על אותיות גדולות או קטנות באנגלית
  3. בשדה פרט זיהוי נוסף יש להקליד את פרט הזיהוי הנוסף כפי שנקבע בכניסה הראשונה למערכת
  4. לכניסה למערכת יש ללחוץ על כפתור או להקיש על מקש Enter במקלדת.

תזכורת סיסמה

מנגנון זה נועד לעזור למשתמש ששכח את סיסמתו. לחיצה על הכפתור לאחר מילוי שדה שם המשתמש גורמת לשליחת הסיסמה בדואר אלקטרוני. הסיסמה נשלחת לכתובת הדוא"ל כפי שנקלטה במסך פרטי משתמש. במידה ואין כתובת דוא"ל, נשלחת הודעת התזכורת למנהל המערכת אשר ייצור בהקדם קשר עם המשתמש.

כניסה ראשונה למערכת

  1. במסך הכניסה למערכת יש להקליד בשדה "שם משתמש" את שם המשתמש כפי שהתקבל מ'כללית מושלם'
  2. בשדה "סיסמה" יש להקליד את הסיסמה. חשוב להקפיד על אותיות גדולות או קטנות באנגלית
  3. בשלב זה יש להשאיר ריק את השדה "תשובת זיהוי"
  4. ללחוץ על כפתור "כניסה"
  5. מופיעה הודעה "יש לשנות סיסמה"  - יש ללחוץ על "אישור"
  6. מופיע מסך שינוי סיסמה
  7. במסך שינוי סיסמה, בשדה "שם משתמש" יש להקליד את שם המשתמש כפי שהתקבל מ'כללית מושלם'
  8. בשדה "סיסמה נוכחית" יש להקליד את הסיסמה הקיימת
  9. בשדה "סיסמה חדשה" יש להקליד את הסיסמה החדשה. הסיסמה חייבת להיות חדשה, אין לחזור על הסיסמה הנוכחית או סיסמה אחרת שנעשה בה שימוש במערכת. ראה כללים לכתיבת סיסמה
  10. בשדה "אישור סיסמה" יש להקליד שוב את הסיסמה החדשה
  11. בשדה "כתובת דוא"ל למשלוח הודעות" יש להקליד את כתובת הדוא"ל של המשתמש

    קליטת פרט זיהוי נוסף
  12. בשדה "שאלת זיהוי" יש להקליד שאלה קצרה שהתשובה לה תהיה פרט תשובת הזיהוי. לדוגמה: שם בית הספר היסודי, שם הנעורים של האמא וכו'.
  13. בשדה "תשובת זיהוי" יש להקליד את המילה המהווה את התשובה לשאלה.
  14. בסיום התהליך יש ללחוץ על "עדכן ". אם כל הנתונים נקלטו בהצלחה תופיע הודעה, אם לא, תופיע הודעה לגבי הנתונים שיש לתקן.

מסך הגשת תביעה

לראש העמוד

מבנה המסך

למסך זה אפשר להגיע מתפריט ראשי ע"י לחיצה על כפתור פתיחת תביעת ייעוץ. מטרת המסך היא לאפשר את הגשת התביעה.
בראש המסך מוצג שם המשתמש שנכנס למערכת יחד עם שם הספק והמרפאה אליהם הוא משתייך.
שדות הקלט
מרכז המסך מכיל שדות המיועדים לקלוט את פרטי התביעה:
  • שדה לקליטת מספר תעודת זהות
  • תיבת בחירה (COMBO) לקביעת סוג הפרק
  • תיבת בחירה המציגה את סוגי הטיפול השייכים לפרק שנבחר ומיועדת לקביעת סוג הטיפול
  • תאריכון לבחירת תאריך טיפול
  • שדה לקליטת מספר רופא
  • הערה: ניתן לקבוע פרק מועדף וטיפול מועדף שיוצגו כברירות מחדל בתיבות הבחירה של הפרק והטיפול.
    חלון התשובה
    חלון זה נמצא מתחת לשדות הקלט ובו מוצגת התשובה למשתמש (במידה והגיעה), הודעות על סטטוס התשובה וכן הודעות שגיאה.

    בתחתית המסך נמצאים כפתורים לביצוע פעולות במסך או לניווט במערכת.

    הפעלה

    רצוי לרשום את מספר האסמכתא המתקבל כדי לאפשר ברור התביעה במועד מאוחר יותר
    מצב המתנה
    לאחר שליחת בקשה תקינה למערכת והחזרת מספר אסמכתא, המסך נכנס למצב המתנה:
  • כפתור השליחה ננעל ומופיע עליו הכיתוב "בירור..."
  • שדות הקלט ננעלים
  • כותרת המסך משתנה ל-התביעה בבדיקה
  • מתבצעת בדיקה מחזורית מדי מספר שניות אם הגיעה בקשה ממערכת התביעות. כאשר התשובה מגיעה היא מוצגת בחלון התשובה, כפתור השליחה ושדות הקלט נעשים שוב זמינים וכותרת המסך משתנה לברור תביעות.
    כדי להפסיק את מצב ההמתנה יש ללחוץ על אחד מהכפתורים הבאים:ברור תביעות, פרטי משתמש,תפריט ראשי או
    מספר אסמכתא
    שם ייחודי בן 10 תווים המוצג למשתמש לאחר קליטת התביעה ע"י המערכת.
    מספר האסמכתא משמש לזיהוי התביעה וכן לברור התשובה או לברור סטטוס הטיפול בתביעה.
    לצורך הנוחות מחולק מספר האסמכתא לשני חלקים בני 4 ו-6 תווים

    שימוש בתאריכון


  • במידה וטרם נקבע תאריך יציג המסך את התאריך הנוכחי
  • אפשר לשנות את השנה ו/או החודש ו/או היום
  • לחיצה על כפתור תגרום לבחירת התאריך הנוכחי
  • לחיצה על כפתור תסגור את החלון ותציג את התאריך הנבחר
  • לחיצה על כפתור תסגור את החלון ללא שינוי התאריך המוצג.

    הערה: כדי לבטל בחירה קודמת של תאריך יש להקליד 8 אפסים בשדה המציג את התאריך


    מסך ברור תביעות

    לראש העמוד

    מבנה המסך

    מסך ברור תביעות נקרא מתוך מסך הגשת תביעות או מתוך תפריט ראשי. המסך נפתח בצורה השומרת אותו במיקוד ולא מאפשרת המשך עבודה במערכת עד לסגירתו. המסך משמש לברור סטטוס התביעה. חובה להצטייד במספר האסמכתא השייך לתביעה אותה רוצים לבדוק.
    בראש המסך מוצג שם המשתמש שנכנס למערכת ושם הספק אליו הוא משתייך. למסך יש שדה יחיד לקליטת מספר אסמכתא.
    מתחת לשדה נמצא חלון התשובה בו מצוגת התשובה או סטטוס הטיפול בתביעה. בתחתית המסך נמצאים כפתור לאישור כפתור לסגירת המסך.

    הפעלה


    מסך פרטי משתמש

    לראש העמוד

    מבנה המסך

    מסך פרטי משתמש מאפשר צפיה ועדכון של פרטיו הכלליים, העדפותיו וסיסמתו של המשתמש.

    המסך מכיל שלושה חוצצים:

    א. פרטים כלליים: מיועד להצגה ועדכון פרטי המשתמש כמו שם, כתובת, טלפונים, Email
    ב. שונות: קביעת שיוך למרפאה ובחירת העדפות ברירות המחדל של ספק/פרק
    ג. סיסמה: מיועד לשינוי הסיסמה ע"י המשתמש

    בתחתית המסך נמצאים כפתורים לאישור השינויים וליציאה מהמסך

    שינוי העדפות

    בחוצץ שונות ניתן לבחור פרק מועדף וטיפול מועדף.
    בחירות אלה יוצגו למשתמש כברירות המחדל כאשר יכנס למסך הגשת תביעות.

    החלפת סיסמה

    בחוצך הסיסמה יש להקליד את הסיסמה הישנה בשדה סיסמה ואח"כ להקליד את הסיסמה החדשה בשדות סיסמה חדשה ו-אשר סיסמה

    הפעלה

    לחיצה על כפתור מעדכנת את פרטי המשתמש בבסיס הנתונים (שמירה)

    לחיצה על כפתור פותחת את המסך הקודם

    לחיצה על כפתור גורמת ליציאה מהמערכת ולפתיחת מסך הכניסה.

    לחיצה על כפתור עזרהתגרום להופעת מסך זה

    הערה: יציאה מהמסך באמצעות כפתורי חזרה או יציאה ללא לחיצה על כפתור עדכון - תגרום לאובדן השינויים שנעשו בפרטי המשתמש.

    כללים לכתיבת סיסמה:
    • אסור שהסיסמה תהיה זהה לשם המשתמש
    • רק אותיות באנגלית או מספרים
    • אין לחזור על אותה האות או המספר יותר מפעמיים
    • אורך הסיסמה צריך להיות בין 6 ל-10 תווים
    • אין לשהשתמש בסיסמה שנעשה בה שימוש קודם במערכת

    עזרה למודול הגשת תביעות יועצים

    תפעול המערכת

    כניסה ראשונה למערכת

    1. במסך הכניסה למערכת יש להקליד בשדה "שם משתמש" את שם המשתמש כפי שהתקבל מ'כללית מושלם'
    2. בשדה "סיסמה" יש להקליד את הסיסמה. חשוב להקפיד על אותיות גדולות או קטנות באנגלית
    3. בשלב זה יש להשאיר ריק את השדה "תשובת זיהוי"
    4. ללחוץ על כפתור "כניסה"
    5. מופיעה הודעה "יש לשנות סיסמה"  - יש ללחוץ על "אישור"
    6. מופיע מסך שינוי סיסמה
    7. במסך שינוי סיסמה, בשדה "שם משתמש" יש להקליד את שם המשתמש כפי שהתקבל מ'כללית מושלם'
    8. בשדה "סיסמה נוכחית" יש להקליד את הסיסמה הקיימת
    9. בשדה "סיסמה חדשה" יש להקליד את הסיסמה החדשה. הסיסמה חייבת להיות חדשה, אין לחזור על הסיסמה הנוכחית או סיסמה אחרת שנעשה בה שימוש במערכת. ראה כללים לכתיבת סיסמה
    10. בשדה "אישור סיסמה" יש להקליד שוב את הסיסמה החדשה
    11. בשדה "כתובת דוא"ל למשלוח הודעות" יש להקליד את כתובת הדוא"ל של המשתמש

      קליטת פרט זיהוי נוסף
    12. בשדה "שאלת זיהוי" יש לקלוט שאלה קצרה שהתשובה לה תהיה פרט תשובת הזיהוי. לדוגמה: שם בית הספר היסודי, שם הנעורים של האמא וכו'.
    13. בשדה "תשובת זיהוי" יש להקליד את המילה המהווה את התשובה לשאלה.
    14. בסיום התהליך יש ללחוץ על "עדכן ". אם כל הנתונים נקלטו בהצלחה תופיע הודעה, אם לא, תופיע הודעה לגבי הנתונים שיש לתקן.

    כניסה למערכת

    1. במסך הכניסה למערכת יש להקליד בשדה "שם משתמש" את שם המשתמש כפי שהתקבל מ'כללית מושלם'
    2. בשדה "סיסמה" יש להקליד את הסיסמה. חובה להקפיד על אותיות גדולות או קטנות באנגלית
    3. בשדה פרט זיהוי נוסף יש להקליד את פרט הזיהוי הנוסף כפי שנקבע בכניסה הראשונה למערכת
    4. לכניסה למערכת יש ללחוץ על כפתור או להקיש על מקש Enter במקלדת.

    בדיקת זכאות + הגשת בקשות על ידי יועצים בהסדר

       מטרה: לאפשר לכל יועץ שבהסדר, להגיש באופן ישיר בקשות למערכת המושלם באמצעות מסך Web
       דרך פעולה בכל הגשת תביעה:

    1. בתפריט הראשי יש ללחוץ על כפתור "פתיחת תביעת ייעוץ", נפתח מסך הגשת תביעות יועצים.
    2. במסך הגשת תביעות יועצים שנפתח, יש למלא את פרטי המבוטח (ת.ז, שם משפחה, שם פרטי) וכן את תאריך הטיפול המיועד.
    3. ללחוץ על כפתור "שליחה".
      המסך מציג מספר אסמכתא והנתונים מועברים למערכת ספקי מושלם. במידה והפרטים נקלטו במערכת ספקי מושלם יוצגו מספר התביעה, פרטי המבוטח ופרטי היועץ. במידה ולא - תופיע הודעה למשתמש והתביעה תועבר למערכת ספקי מושלם ברגע שיתאפשר.

    אשרור תביעות

         המטרה: לאפשר ליועצים, לאתר את התביעות שאושרו על ידי הקופה, לעדכן במידת הצורך את תאריך הטיפול, לצרף נספחים (חשבוניות, טופס  החתום ע"י המבוטח והמאשר קבלת הייעוץ וכדומה) ולהעביר את התביעה המאושררת לדקלה.
        

         דרך פעולה:

    1. במסך תפריט ראשי יש ללחוץ על כפתור "דרישת תשלום"
    2. נפתח מסך דרישת תשלום. בראש המסך יש לבחור את הערך "דרישת תשלום" מהרשימה. המסך יציג את רשימת התביעות אשר קבלו אישור זכאות מהקופה וטרם אושררו על ידי היועץ
    3. איתור תביעה שהוגשה: לסמן את השדה "חיתוך וחיפוש" ובעזרת השדות שנפתחים (פרטי מבוטח, מספר תביעה או תחום תאריכים) ניתן לאתר את התביעה המבוקשת.

      ובעזרת השדות שנפתחים (פרטי מבוטח, מספר תביעה או תחום תאריכים) ניתן לאתר את התביעה המבוקשת.
    4. לבצע הקלקה כפולה (Double click) על שורת התביעה שנבחרה. או ללחוץ על צלמית המהדק
    5. נפתח מסך דרישת תשלום. במידת הצורך ניתן לעדכן את תאריך הטיפול.
    6. צירוף נספחים
      1. בחלק המסך של צירוף הנספחים יש ללחוץ כפתור "עיין" (או " Browse ")
      2. נפתח חלון סטנדרטי של חלונות לבחירת קובץ. יש לאתר את הנספח, לסמן אותו וללחוץ "פתח" (או "Open")
      3. בשדה "סוג נספח" יש לבחור את סוג הנספח שצורף (חשבוניות, מסמך נלווה)
      4. יש לחזור על פעולה זו עבור כל נספח שרוצים לצרף. ניתן לצרף עד 6 נספחים לתביעה, מסוג JPG או JPEG בלבד.
      5. בסיום צירוף הנספחים יש ללחוץ על כפתור "שליחה".
      6. מופיע מספר אסמכתא.

    השלמת נספחים

    המטרה: לאפשר ליועצים, לאתר תביעות שאושררו על ידם ולהשלים נספחים שנדרשו ע"י הקופה ולא צורפו בזמן האישרור.

    דרך פעולה:
    1. במסך תפריט ראשי יש ללחוץ  על כפתור "דרישת תשלום"
    2. נפתח מסך דרישת תשלום. בראש המסך יש לבחור את הערך "השלמת נספחים". המסך יציג את רשימת התביעות אשר אושררו ע"י היועץ  ונדרשת עבורם השלמה או הוספה של נספחים.
    3. כדי לאתר תביעה ספיציפית יש לסמן את השדה "חיתוך וחיפוש" ובעזרת השדות שנפתחים (פרטי מבוטח, מספר תביעה או תחום תאריכים) ניתן לאתר את התביעה המבוקשת.
    4. לבצע הקלקה כפולה (Double click) על שורת התביעה שנבחרה, או ללחוץ על צלמית המהדק
    5. נפתח מסך השלמת נספחים.
    6. צירוף נספחים
      1. בחלק המסך של צירוף הנספחים יש ללחוץ כפתור "עיין" (או " Browse ")
      2. נפתח חלון סטנדרטי של חלונות לבחירת קובץ. יש לאתר את הנספח, לסמן אותו וללחוץ "פתח" (או "Open")
      3. בשדה "סוג נספח" יש לבחור את סוג הנספח שצורף (חשבוניות, מסמך נלווה)
      4. יש לחזור על פעולה זו עבור כל נספח שרוצים לצרף. ניתן לצרף עד 6 נספחים לתביעה, מסוג JPG או JPEG בלבד.
      5. בסיום צירוף הנספחים יש ללחוץ על כפתור "שליחה".
      6. מופיע מספר אסמכתא.

    דרישות תשלום שנדחו

    המטרה: לאפשר ליועצים לתקן תביעות שנדחו בשל נספחים חסרים או שגויים
    דרך פעולה:
    1. במסך תפריט ראשי יש ללחוץ  על כפתור "דרישת תשלום"
    2. נפתח מסך דרישת תשלום. בראש המסך יש לבחור את הערך "דרישות תשלום שנדחו". המסך יציג את רשימת התביעות אשר נדחו ע"י הקופה בשל אי צרוף נספחים או בעקבות צרוף נספחים לא מתאימים.
    3. כדי לאתר תביעה ספיציפית יש לסמן את השדה "חיתוך וחיפוש" ובעזרת השדות שנפתחים (פרטי מבוטח, מספר תביעה או תחום תאריכים) יש לאתר את התביעה המבוקשת.
    4. לבצע הקלקה כפולה (Double click) על שורת התביעה שנבחרה. נפתח מסך דרישות תשלום שנדחו.
    5. צירוף נספחים
      1. בחלק המסך של צירוף הנספחים יש ללחוץ כפתור "עיין" (או " Browse ")
      2. נפתח חלון סטנדרטי של חלונות לבחירת קובץ. יש לאתר את הנספח, לסמן אותו וללחוץ "פתח" (או "Open")
      3. בשדה "סוג נספח" יש לבחור את סוג הנספח שצורף (חשבוניות, מסמך נלווה)
      4. יש לחזור על פעולה זו עבור כל נספח שרוצים לצרף. ניתן לצרף עד 6 נספחים לתביעה, מסוג JPG או JPEG בלבד.
      5. בסיום צירוף הנספחים יש ללחוץ על כפתור "שליחה".
      6. מופיע מספר אסמכתא.

    צפיה בבקשות שלא אושרו

    המטרה: צפיה ברשימת תביעות שלא אושרו או שטרם הגיעו למערכת מושלם.
      :
    1. במסך תפריט ראשי יש ללחוץ על כפתור "בקשות שלא אושרו".
    2. נפתח מסך המציג רשימה של הבקשות שלא אושרו או שטרם הגיעו למערכת מושלם
    3. כדי לראות את סיבת האי אישור יש ללחוץ על הכפתור  בעמודה "סטטוס"


    מודול צפיה במידע


    חלק זה של המערכת מאפשר לצפות בקבצי מידע המועברים באופן מאובטח מחברת הביטוח לספק. ניתן לצפות במידע באמצעות הדפדפן וכן להדפיס או לסנן את התצוגה לפי קריטריונים שונים.

    מסך סוגי דוחות

    לראש העמוד

    מבנה המסך

    המסך מציג סיכום של סוגי הדוחות שנשלחו למשתמש ואת סטטוס הקריאה שלהם (נקראו או טרם נקראו).
    בחלק העליון של המסך מוצג שם המשתמש.

    מתחת לשורת השם מוצגת רשימת בחירה (קומבו) של המשתמשים אשר את הדוחות שלהם המשתמש רשאי לראות, וכן את מספר המשתמש במערכת התפעולית בחברת הביטוח.

    תיבת הסימון משמשת להצגת שדות הסינון עבור תצוגת סוגי הדוחות בטבלה. (ראה שימוש בשדות החיתוך)

    רשימת סוגי הדוחות מחולקת ל-5 עמודות (מימין לשמאל):
    • בחר: סימון שורה (הקלקה על השורה עם העכבר) גורמת להופעת כוכבית (*)
    • סוג: סוג הדוח (חשבון לקבוצה, אלפון וכו')
    • נקראו: מספר הדוחות מאותו הסוג אשר נצפו ע"י המשתמש
    • לא נקראו: מספר הדוחות מאותו הסוג אשר טרם נצפו
    • סה"כ: סיכום מספר הדוחות מאותו הסוג הנמצאים בתיבת הדואר
    מספר השורות ברשימה נקבע בשדה "מספר שורות ברשימה" בחוצץ "שונות" במסך פרטי משתמש.
    בתחתית המסך נמצאים כפתורי הניווט למעבר למסכים אחרים או ליציאה מהמערכת.

    הפעלה

  • הצגת סיכום דוחות למשתמש: בחירה של שם משתמש מתוך הרשימה מציגה בטבלה את סיכום סוגי הדוחות הנמצאים בתיבת הדואר של המשתמש הנבחר.
  • הצגת שדות החיתוך: סימון של תיבת הסימון גורם להופעת שדות החיתוך.
  • ביצוע החיתוך: לחיצה על כפתור גורמת לביצוע הסינון על הרשימה כפי שנקבע בשדות החיתוך.
  • הסרת חיתוך: הסרת הסימון מתיבת הסימון מסירה את החיתוך מעל הנתונים.
  • הצגת רשימת דוחות מסוג ספציפי: בחירת אחת השורות עם העכבר משנה את צבע השורה. כמו כן מופיעה כוכבית בעמודת הבחירה (הימנית) וכפתור נעשה זמין. לחיצה על הכפתור או הקלקה כפולה על השורה גורמת להופעת מסך רשימת דוחות בתצוגת דוחות מסוג ספציפי
  • הצגת מסך פרטי משתמש: לחיצה על כפתור פותחת את מסך פרטי משתמש.
  • יציאה מהמערכת: לחיצה על כפתור גורמת ליציאה מהמערכת ומציגה את מסך הכניסה.
  • חזרה לתפריט ראשי: לחיצה על כפתור גורמת לסגירת המסך והצגת מסך תפריט ראשי.

    שימוש בשדות החיתוך

    שדות אלה מאפשרים לסנן את תכולת תיבת הדואר לפי הפרמטרים הבאים:

    1. סוג הדוח
      שדה זה מאפשר להגביל את התצוגה לסוג דוח יחיד. בחירת הערך כל הסוגים גורמת להצגת דוחות מכל הסוגים לפי הקריטריונים לחיתוך שנקבעו.
    2. סטטוס

      סימון התיבה נקראו תגרום למנגנון החיתוך להציג דוחות שנקראו.
      סימון התיבה לא נקראו תגרום למנגנון החיתוך להציג דוחות אשר טרם נקראו.

      הערה: חובה לסמן תיבה אחת לפחות.

    3. תחום תאריכים

      שימוש בשדות אלה יציג רק את סוגי הדוחות אשר נוצרו בתחום התאריכים שנקבע. לחיצה על כפתור לוח השנה תגרום להופעת התאריכון. לחיצה על כפתור מפעילה את הסינון וגורמת להופעת מסך רשימת דוחות בתצוגת חיתוך רגיל ולהצגתם של הדוחות שעונים לקריטריונים שנבחרו.

    שימוש בתאריכון


    במידה וטרם נקבע תאריך יציג המסך את התאריך הנוכחי. אפשר לשנות את השנה ו/או החודש ו/או היום. לחיצה על כפתור תגרום לבחירת התאריך הנוכחי. לחיצה על כפתור תסגור את החלון ותציג את התאריך הנבחר. לחיצה על כפתור תסגור את החלון ללא שינוי התאריך המוצג.

    הערה: כדי לבטל קליטה קודמת של תאריך יש לסמן את התאריך בשדה באמצעות העכבר ולמחוק אותו באמצעות מקש Delete במקלדת ללא פתיחת מסך התאריכון.


    מסך רשימת דוחות

    לראש העמוד

    מבנה המסך

    מסך זה מציג את רשימת דוחות הנמצאים בתיבת הדואר של משתמש. בחלק העליון של המסך מוצג שם המשתמש שנכנס למערכת. גם במסך זה מוצגת רשימת בחירה של המשתמשים אשר את הדוחות שלהם המשתמש שנכנס למערכת רשאי לראות.
    רשימת הדוחות מחולקת ל-6 עמודות (מימין לשמאל):
  • עמודת בחירה: בחירת שורה (דוח) גורמת להופעת כוכבית (*)
  • שם הדוח: כותרת הדוח
  • תאריך צפיה ראשוני: התאריך בו נצפה הדוח לראשונה
  • תאריך יצירת הדוח: התאריך בו נוצר הדוח
  • תאריך נכונות הדוח: תאריך תוקף של הדוח
  • סטטוס: בעמודה זו מוצגת צלמית המציינת את סטטוס הדוח: צלמית של מעטפה סגורה מציינת דוח שטרם נצפה, צלמית של מעטפה פתוחה. מציינת דוח שכבר נצפה.
  • במידה ומנהל המערכת קבע טבלה מורחבת עבור סוג הדוח הנבחר יתווספו עוד 4 עמודות לרשימה:
  • ת.ז. מבוטח: מספר תעודת הזהות של המבוטח הקשור לדוח
  • שם פרטי
  • שם משפחה
  • טלפון
  • מספר השורות ברשימת הדוחות נקבע בשדה "מספר שורות ברשימה" בחוצץ "שונות" במסך פרטי משתמש.
    בתחתית המסך נמצאים כפתורי הניווט למעבר למסכים אחרים או ליציאה מהמערכת.

    תצוגות

    התוכנית מאפשרת שתי צורות של פתיחת המסך לפי הקריאה ממסך סוגי דוחות:
  • תצוגת חיתוך רגיל: המסך מופיע עם הפרמטרים של החיתוך כפי שנקבעו ב מסך סוגי דוחות ועם רשימת דוחות לפי פרמטרים אלה. בתצוגה זו ניתן לשנות את החיתוך ההתחלתי ע"י שימוש באפשרויות החיתוך.
  • תצוגת דוחות מסוג ספציפי: המסך מציג רק סוג מסוים של דוחות כפי שנקבע במסך סוגי דוחות. סוג הדוחות שמוצג מצוין מתחת לרשימת השמות וניתן לשינוי רק באמצעות חזרה למסך סוגי דוחות.

    הפעלה

  • הצגת רשימת דוחות למשתמש: בחירה של שם מתוך הרשימה מציגה בטבלה רשימת הדוחות הנמצאים בתיבת הדואר של המשתמש הנבחר. במידה והמסך נפתח בתצוגת דוחות מסוג ספציפי - יוצגו רק הדוחות מהסוג שנקבע. במידה ומיושם חיתוך רגיל - יוצגו רק הדוחות שעונים על הפרמטרים שנקלטו בשדות החיתוך.
  • הצגת דוח: בחירת אחת השורות עם העכבר משנה את צבע השורה. כמו כן מופיעה כוכבית בעמודת הבחירה (הימנית) וכפתור נעשה זמין. לחיצה על הכפתור או הקלקה כפולה על השורה גורמת להצגת הדוח.
  • מעבר למסך פרטי משתמש: לחיצה על כפתור פותחת את מסך פרטי משתמש
  • יציאה מהמערכת: לחיצה על כפתור גורמת ליציאה מהמערכת ומציגה את מסך הכניסה.
  • הצגת שדות החיתוך: בחירה של תיבת הסימון גורמת להופעת שדות החיתוך.
  • ביצוע החיתוך: לחיצה על כפתור גורמת ליישום סינון הרשימה כפי שנקבע בשדות החיתוך.
  • ביטול החיתוך: הסרת הסימון מתיבת הסימון גורמת לביטול החיתוך והחזרת רשימת הדוחות למצבה הקודם.
  • חזרה למסך קודם: לחיצה על כפתור סוגרת את המסך ופותחת את מסך סוגי דוחות .
  • דפדוף ברשימת הדוחות - לחיצה על המספרים המופיעים מתחת לטבלה מצד שמאל גורמת למעבר לעמוד הרצוי ברשימת הדוחות.

    שימוש בשדות החיתוך

    שדות אלה מאפשרים לסנן את תכולת תיבת הדואר לפי הפרמטרים הבאים:

    1. סטטוס

      סימון התיבה נקראו תגרום להצגת הדוחות אשר כבר נקראו ע"י משתמש.
      סימון התיבה לא נקראו תגרום להצגת סוגי הדוחות אשר טרם נקראו. סימון שתי התיבות יסיר את פרמטר הסטטוס מהקריטריונים של החיתוך

      הערה: חובה לסמן תיבה אחת לפחות.

    2. תחום תאריכים

      שימוש בשדות אלה יציג רק את סוגי הדוחות שנוצרו בתחום התאריכים שנקבע. לחיצה על כפתור לוח השנה תגרום להופעת תאריכון. לחיצה על כפתור מפעילה את הסינון וגורמת להצגתם של הדוחות שעונים לקריטריונים שנבחרו.
    3. פרטי מבוטח

      במידה ומנהל המערכת קבע טבלה מורחבת עבור סוג הדוחות הנבחר יופיעו 2 שדות אלה כחלק מתהליך החיתוך/חיפוש במטרה לאתר דוחות הקשורים למבוטח מסוים.
      איתור דוחות הקשורים למבוטח מסוים יכול להתבצע בשתי צורות:
    4. איתור לפי מספר ת.ז.
    5. איתור לפי שם מלא או חלקי
    לחיצה על כפתור מפעילה את הסינון וגורמת להצגתם של הדוחות העונים על הקריטריונים שנבחרו.


      לראש העמוד